Friday, February 13, 2009

Selamat Hari Kaseh Sayang..

waffi...........!!

selamat hari kasih sayang..hehehe.. tetiba tringat satu kesah..

13 feb 2008 11p.m

"hello, bole bercakap dgn cik farhana.."

"saya bercakap"

"cik farhana, intec ni dimana ye?saya skrang kat mc d"

"ha?"(dlm hati: ingat aku kaunter pertanyaan) "kenapa tanya saya? siapa ni?"

"cik farhana jawab la.saya dah penat cari ni. kat mana ni..saya byk tempat lg nak pegi ni.."

(ape kena mengena ngan aku, nak pegi,pegi je la) "tp ni sapa?"

"cik farhana jawab je dulu.nanti saya smpai cik farhana tau la"

dgn takot saya jawab,"oo..str8,blablabla..kanan..kiri..blablabla"

"ok.saya dah smpai.sila turun di pondok guard"

(ha?pondok guard?dia nak jumpa aku ke?sapa ni?)
dgn keyakinan terhadap pakcik-pakcik guard intec, aku pon turun..

"ni untuk cik farhana"

"bunga! lily!" kata farhana dgn hati berbunga2 apabila mendapat sejambak besar bunga lily pink..besar sgt bunga-bungaan tu..

tetiba pakcik guard gatal menyampok,"bunga kat abang tak de ke?"
(jalan trus buat bodo)

sampai di bilik, trus ambil tepon.."waffi...dapat bunga...thank you!! waffi sgt suweeett.."

hehe..tringat2..ok la..selamat hari kaseh sayang..

>taun ni dapat a pink wooden rose from E.D..,,E.D ni budak pompuan 16 taun yg keja kat kitchen gak..thanks E.D..

1 comment:

Hanis Haziqah said...

wah.romantiknyeee... hehe.btw, pasal winkflash tu aku da wat post kat blog aku ye. hee.