Thursday, February 5, 2009

cis, demam!!

cis, demam!
mengapa kau datang,
saat aku kena kerja esok,
saat aku kena jumpa lecturer,
mengapa demam?

cis, demam!
mengapa kau bawa bersama,
si selsema dan si batok bersamamu,
tak lupa juga,
sakit2 di sendiku,
mengapa demam?

cis, demam!
aku tak larat nak layan kau dah,
aku penat kena batok,
aku penat wipe hidung,
mengapa kau datang demam?

cis, demam!
mengapa kau datang dikala2 aku tak rase nak ponteng,
mengapa waktu aku ade homework math,
mengapa waktu aku kena buat draft essay,
mengapa demam?

wahai demam!
aku mintak tolong sekali ni je,
pergi la dikau,
pergi dan dtg waktu aku rasa nak ponteng class,
jangan la kau berlarutan,
aku ade test math minggu depan,
pergilah kau demam.


p/s: di kala demam ni rasa homesick la plak...nak balik!!!

2 comments:

waffi aziz said...

demam~
sian demam~ jgn marah dia~
demam tuh~
org kata buang dosa~
elok la biar demam tuh buang dosa~ hehe~

get well soon my dear~

njahmat said...

fafeee. hahaha. hope u got better. sorry lah haritu nj macam lembab sikit nak respond to your YM. I was doing something. Tak ingat ape. sorry syg=) anyways, Purdue hantar team soccer tak? Nj nak menempel at mane-mane team, boleh tak?