Monday, January 19, 2009


oleh kerana saya telah di tag oleh cik hanis haziqah and saya tengah takde menda nak buat so ayuh la buat...

rules.
+ Copy the badge and put it on your blog
+ Link and share a lil bit who gives this award to you
+ Include 10 facts bout you
+ Choose another 5bloggers to get this award
+ Tell 'em of course

badge dah copy kat atas tu..
this badge was awarded to me by cik hanis haziqah..thankies hanis...

10 facts about me..
  • really miss malaysia n dah tak sabar2 nak balek(ticket tak bli lg)
  • tidak pernah mengalami hidung berdarah tetapi pelik & excited baru2 ini hidungnya berdarah kerana terlalu sejuk(-34 degree celcius)..tp bukan kah hidung berdarah kerana terlalu panas??
  • sgt bute IT..dan tak mempunyai luck dlm brg2 electronic(heater yg membakar tilam saya smalam telah cair akibat dibakar oleh dirinya sendiri)
  • membenci numbers..apa2 dalam bentuk nombor-saya benci..that actually explain y i got a B for add math..n smpai skrang still tidak pandai math..n tak teringin nak pandaikan diri pon coz saya mmg benci numbers..
  • hanya akan menulis apa2 senarai mahupon shopping list dgn mengguna kan bullet or abc instead of 123...y? berbalik kepada point sebelumnya..saya tidak suka numbers
  • masa kecik2 dulu sgt tidak puas hati mengapa nama saya farhana kerana byk sgt org nama farhana..dulu saya nak namakan diri saya syakila..n pernah terfikir untuk tukar nama. tapi kini tdak lg..
  • sometimes i feel a bit weird or cam tak percaya when i thinking of the fact that my boyfriend was my classmate mase primary 4!! tp kami tidak bercinta dr primary 4 ya..saya tidak lah begitu gatal..
  • berangan nak jadi pengacara nona..muahahaha..
  • rindu makanan malaysia..balek ni nak jadi pelahap agong..
  • saya suka samuel rizal.waffi suka maya karin. bila kami boring, kami akan cerita tentang mereka dan compare2 kan mereka.cth:-
fafa: samuel rizal tu sgt handsome la..
wafi:maya karin lagi lawa..sgt lawa..lawa..lawa..
fafa: tak..tak..samuel rizal handsome..
wafi: tak..tak..maya karin lawa..

yeay! dah abes buat tag hanis..eh lupe..this award goes to.. jeng..jeng..jeng..
  • amal
  • saini
  • hanis zalikha
  • nj
  • imi

3 comments:

waffi aziz said...

haih..
no2..
xpnah crita pn.huhu
no7..
im feeeling the same oso..
no10..
maya karin mmg cun !

uhuks

farhana zainal said...

tak..samuel rizal handsome giler..

njahmat said...

haha. sayang. haritu i did reply to your tag. pastu rase cam takde mood. so i deleted it off=) anyways, take care. cant wait to see you, midwest games then=)