Sunday, January 18, 2009

malam tadi..

boring!!

mlm td mase tgh tido tetibe kejadian pelik telah berlaku..mase tu br lepas bermsg dgn waffi..tetibe rase airbed saye yang baru dipam semalam hingga menjadi keras sedikit kempis...ya, saya hanya memakai airbed kerana nak bajet masa awai2 sampai west lafayette ni.tp before bli air bed pakai sleeping bag ja atas cadangan rumaisa..berbalik kepada kisah airbed,lama kelamaan ia seolah-olah menenggelamkan badan saya..tetapi kerana sikap malas ambil tahu saya, saya biarkan sahaja ia begitu..

terjaga pukul 6 kerana perasaan kurang selesa,
airbed sudah kempis..kempis sekempis kempisnya. saya bgn untuk melihat punca kekempisan airbed tersebut.rupa2nya portable heater saya telah membakar permukaan airbed tersebut hingga berlubang kecil..siot punye heater..

untuk pengetahuan semua, heater saya mmg sgt panas, terlalu panas sampai tidak boleh dipgg permukaannya. tetapi dalam keadaan -34 darjah celcius ini, heater begini la yg sesuai..tetapi kerap kali juga mase separa sedar mlm2 saya terpgg heater, mmg pedih gila mcm pgg besi panas.. dasar heater makan tuan..

skarang ni saya terpaksa la tido beralaskan sleeping bag saja..huhu..sgt sedih..

kenapa saya tuleh begini...kerna mood nak tules essay for eng 106 telah tiba..

2 comments:

Hanis Haziqah said...

oih. sian ko.haha. aku tawu heater begitu. naseb baek heater aku terbina dalam. hoho. bli je la tilam. btw, fafa, ko di tag. sile lihat page aku. ada masa selesaikan. haha. k. salam...

waffi aziz said...

wawawa..
org dh kata..
ltak heater jauh2..
haish