Saturday, January 3, 2009

naseb..naseb..

huhu..y kan..luck is always not on my side when it comes to gadgets or any brg2 berteknologi la..iskh.. tension gilz..laptop ni dah tak larat nak format dah..handphones slalu problem(is it bcoz of me or that stupid blackberry of mine)huhu..well, thinking of getting a new laptop..okay, to tell you the truth, i am really2 the bute IT type..sgt tak tau how to choose a good laptop. for me, i just need the mozilla, microsoft word tu je..yang laen tak penah gune..muahaha..so what for nak bli laptop yg byk2 features ni..basically i choose a laptop base on the design la(walaupon waffi kate that's wrong).. tp penting pe rupe tu..sape kate dont judge a book by its cover tu tipu..of coz, we do judge a book by its cover kan..contoh situasi:
A:aku rase die sombong ah..(referring to C)
B: a'ah..muke cam sombong kan..

asal aku buat situasi td ni..tak paham la..tak pe la abaikan... back to kepentingan rupe..penting tau rupe tu.. baru sejuk sket hati nak pandang laptop kan..so, disebabkan nak rupe yg cantik dan ringan supaya mudah dibawak sesuke ati(tak mcm acer ni..berat nak mampuih) saye nk la membli si macbook air. tp terfikir pulak akan saye ini sgt bute IT, tak reti pakai macintosh.. saye membuat option kedua untuk dir saye yakni sony vaio..tp mengenang kembali kepada kesengalan saya dalam mengguna kan brg2 berteknologi ini..saya kembali berfikir..adakah sejarah mungkin berulang(euww..)? mungkin kah pelaburan saye yg lebih untuk laptop baru ini sia2?

tp waffi pernah berkata, saya akan tak senang duduk@ tidak berpuas ati selagi tak dapat ape yg saya tringin itu..waffi dengan give up nye menasihati saye berkata "bli la mac tu..". bgs! itulah jawapan yg saya inginkan..haha..

p/s: artikel ini ditulis kerana geram laptop buat hal lagi..TQ..

1 comment:

waffi aziz said...

mac ?
so amcm ?
dh bli ?