Wednesday, October 22, 2008

sejuk..

fafa :amal, aku sejuk gile ni..huhu..
amal :aku pon..pakai la sweater..
fafa :malas...tapi sejuk..aku tgk laporan pengkaji2 cuaca kate arini 2 dajah celcius..
amal :2??(wajah tekejut)
fafa :a'ah..(bgn pi amek sweater)

begitu lah dialog fafa dan amal malam smalam...sejuk bukan maen lg smalam..tak mau2 punye sejuk..saye mmg bersarang bawah slimut je la..huhu...nak buat math, tangan ketar2 nak tulis..tak memberangsangkan langsung..dikala komplain2 sejuk tu..tringat la kisah mase mula2 sampai US ni..muhasabah diri la konon..ceritenye begini..

summer nak masuk fall 2008...

amal :panas gile US ni..
fafa :sangat!!panas siot..ntah pape je..
amal :iskh..asal panas sgt ni..abeh sunburn muke aku..muke aku dah la cepat sunburn..
fafa :tu la..
amal :kalau sunburn tu plak susah nk kembali normal..
fafa :btol3..lagi panas dari malaysia kot..(waktu tu mmg super panas,ade 2 smpai darah idung)
amal :a'ah..baek dok malaysia cam ni..

pastu siap komplen2 kat facebook and friendster lagi..dulu komplen panas,ni sibok2 komplen sejuk plak..hehe..biasa la manusia,tak penah syukur dgn apa yg ade..sibok komplen sana-sini..

4 comments:

waffi aziz said...

sejuk ?
hahahah~
mesia gak best~
xsejuk sgt xpanas sgt~
ujan batu lebey baek !!

Unknown said...

hahaha... bawak laa selimut pegi klas... sure layann...

aku dlu pun cenggitu gak... tapi sronok ape sejuk2... **mati laaa aku hipokrit... haha**

farhana zainal said...

tak sronok sejuk..
takot..

aPa said...
This comment has been removed by the author.