Wednesday, October 22, 2008

glamorous..

OMG!!! tonite sgt sejuk ok..it's so hard to type coz my hands are shaking..tapi me and amal are so happy today..guess wut? our salam perantauan pic kuar kat website utusan malaysia!!!yeay!! eppi!!! dalam that pic ade me and amal je..pic ramai2 tak nampak muke so we decided to amek gambar dua org je..just the two of us..mmg mashuk giler..glamorous.. hehe..not that we want to mencapub but then sajer nak glamor..yes,kami giler glamor!!!hehe..saini said that i jual diri kat salam perantauan..haha..but then only i realized that i'm wearing the same blue baju kurung for all my salam perantauan pics diz year..OMG!!malu giler ok..so tak glamor!puhhlizz!! mane tak nye all the pics was taken on the same day..the day i wore that blue baju kurung..

tadi me and amal talked about durian..baru tau that she looovvvesss durian..well,the oh-so-sedap smell of durian kat pasar malam cam memanggil2..but then, when my father bli for me, i end up makan sket je..i think i dont really like durian as in durian ulas tu..but i loooovvvee kuah durian..sedap giler..i nak!!!! eat with roti jala..ade this makcik at my place kat kedah buat roti jala damn cute.. comey je..kecik2..bile makan rase nak lg..so my mother will buat the kuah durian n we will order roti jala from that makcik..oh, i miss kuah durian+roti jala.. i told my mum to buat kuah durian mase summer holz..i'm going back!!! lambat lagi tapi dah cakap dah..haha.. k la..nak sleep..bye..nite2.

p/s: nak ikan terubuk bakar belah blakang tarok sambal..waffi poskan plis..

1 comment:

waffi aziz said...

nk pos cmna ikan tuh aiH~
nnt balek mesia kita m kn la ek~
hehe~
durian~