Tuesday, November 18, 2008


goodluck kepada encik diatas ini untuk exam kul 3 esok...*gambar diatas telah dicilok dari kedaikopikami*
erm..lagu ni cam best la..lame tk dengar coz lagu lama..ni la lirik die..
makin aku cinta
anang feat kris dayanti
Caramu Mencintaiku
Menjauhkan kecurangan
Seperti bintangYang setia pada bulan
Memegang kukuh janji
Menemani aku sampai mati
Terpasung hati
Tulusmu mendampingi diriku
Makin aku cinta
Cermin sikapmu yang mampu
Merendam rasa keakuanku
(Mengerti, memahami cinta)
Caramu memanjakan ku
Kau rujuki kesejukan pagi
Memasung hati
Tulus aku, memasrahkan diri
Jangan pernah terbesit hati
Meragukan kesetiaan yang tercurah
Aku dan dirimu ditakdirkan satu
Langit jadi saksi

1 comment:

waffi aziz said...

tenkius !
got 2 more papers..
25 and 27 neh~
aduyai~
makin aku cinta !